Lara blogt

maandag 29 april:

In de ochtend was het toch wel wat moeilijk om wakker te worden na ons feestje. Na het ontbijt hebben we verder onze koffers ingepakt en waren we klaar om te vertrekken naar de luchthaven. Eenmaal aangekomen op de luchthaven hadden we nog tijd voor een kleine verrassing voor Bart, want zonder
hem bleef onze droom bestaan. Na een paar traantjes waren we klaar om afscheid te nemen van Belgrado en terug te keren naar België.

Het was een prachtig avontuur, dat niet beter had kunnen verlopen. Met deze leuke ploeg hebben we samen herinneringen gemaakt voor het leven. Een ervaring die we nooit zullen vergeten! Na een druppeltje bloed, heel veel zweet en af en toe een traantje is onze ervaring jammer genoeg al afgelopen. En genoeg water drinken e gastjes! 😉

Captain Lara out xx

Zondag 28 april:

Vandaag was het de laatste volle dag in Belgrado. Onze match was om 13 uur, dus tijd genoeg om wat uit te slapen en voor school te werken. De match tegen Tsjechië hebben we verloren met 2-1, maar we hebben gestreden voor elk punt. Na de match zijn we snel naar het hotel gegaan om ons op te frissen om naar de finales te gaan kijken. Na de finale van de jongens hebben we nog even gebabbeld en truitjes gewisseld. Toen we terug op het hotel waren begon het feestje pas echt! Hier bij is dan ook ons mooooi avontuur afgesloten.

Zaterdag 27 april:

Vandaag was het de voorlaatste match tegen Kazachstan. We hebben opnieuw de overwinning binnengehaald met 2-1! In de middag zijn we lekker gaan eten naar Vapiano! Na een beetje zonnen in het parkje aan het fort van Belgrado, was het tijd voor een ijsje. En toen hebben we toch nog opnieuw een massage gekregen van Hanne. Op naar de laatste match!💪

Vrijdag 26 april:

Het was de eerste dag dat we mochten uitslapen, want de match was vandaag pas om 13u. Na een stevig ontbijtje 😉 waren we klaar voor de match tegen Bulgarije. Na een spannende match moesten we toch de winst aan hen geven. We zijn toch nog even de stad gaan verkennen en we hebben ‘De Tempel van de Heilige Sava’ bezocht. Na een heerlijke massage van Hanne zijn we gaan slapen.

Donderdag 25 april:

Onze eerste overwinning is binnen tegen Chili!!! Na onze overwinning namen ook de jongens een overwinning mee naar huis. Na misschien een klein beetje zagen mochten we eindelijk naar de McDonald’s gaan eten. Daarna zijn we gaan shoppen en hebben we nog een terrasje gedaan.
победници

Woensdag 24 april:

Vandaag was een rustig dagje. We startten de dag met een rondleiding in het fort van Belgrado. Daarna zijn we naar het hotel gegaan en hebben we een dutje gedaan tijdens het onweer… Om 15:45 moesten we alweer vertrekken voor nation night. Gelukkig mochten we als eerste dansen, want we werden al snel vermoeid. Nog eens dank u aan de mensen van Chinese Taipei voor de hamburgers❤️Op naar de match van morgen💪

Dinsdag 23 april:

In de ochtend zijn we naar de jongens gaan kijken. Jammer genoeg hebben ze verloren:(( Daarna hebben we eindelijk deftig eten gegeten😍🍕 De fietstocht liep een beetje anders uit dan verwacht, regen, valpartij en politiek… In de workshop ‘safeguarding’ hebben we een foto genomen met DE duitser, maar anders niet veel bijgeleerd. In de avond een beetje gewijnd, geweend, gebabbeld en nog zoveel meeeer.

Groetjes het hele team🇧🇪

Maandag 22 april:

De dag weer begonnen met een stevig ontbijtje kuch kuch. Onderweg naar de sporthal was er meteen een battle op de bus met de tegenstander tijdens een sing battle. Deze battle werd doorgezet op het veld. Midden in de eerste set kwamen onze babes toe om ons nog meer te motiveren. Het was een hele leuke match met veel ambiance. Op de weg terug is de vriendschap met Bulgarije voorgoed afgelopen. Tijdens de zwemsessie is duidelijk naar boven gekomen ‘What happens in Belgrado, stays in Belgrado!’

здраво

zondag 21 april:

De eerste wedstrijd is achter de rug! We hebben goed meegespeeld, maar jammer genoeg verloren met 0-2. De setstanden waren 18-25 en 22-25. De bussen waren ook weer eens goed op tijd 😉. Niet veel anders dan in België dus. De babes (jongens) waren ook weer van de partij 🥳. En het eten is er nog altijd niet op verbeterd… Op naar de volgende match tegen Bulgarije!

видимо се сутра

Zaterdag 20 april:

Vandaag hadden we niet zo veel op de planning staan. In de namiddag hebben we getraind, maar daarna stond er iets leuks op de planning. Onze rit naar het fort van Belgrado verliep zeer goed met een leuke sfeer! Tijdens de openingsceremonie hebben ik en Bjarne moeten oplopen met de vlag van België! Het werd afgesloten met mooi vuurwerk en een leuk (maar kort) feestje 🥳

Vrijdag 19 april:

Na een korte nacht in ons hotel, vertrokken we naar de luchthaven met veel enthousiasme en louche taxi’s 😉 Na een klein stressje over Sielke haar paspoort verloren we toch die van Chloë.  Maar gelukkig kennen ze zichzelf genoeg …, ze hadden een back-up!  Gelukkig kwam van iedereen zijn bagage toe, maar de valies van Camille was niet volledig…  Ze miste een wiel…!  We hebben een leuke en drukke namiddag gehad in het hotel, waar we nieuwe mensen, dansjes en eten leerden kennen.  Op naar de eerste training in Belgrado!!

лепо спавај

Donderdag 18 april:

Eindelijk is het zover!  Na maanden trainen, quizzen, wedstrijden spelen, Knack-wedstrijden, Milka’s en donuts verkopen,… vertrekken we morgenochtend eindelijk naar het mooie Servië.  Met een beetje pech onderweg zijn we veilig in ons hotel aan Zaventem geraakt.  Na het etentje zijn we om 21u30 gaan slapen 😉

Ik kijk er alvast naar uit om met deze toffe bende aan ons mooi avontuur te beginnen!